Miasto rozstrzygnęło przetarg na promocję poprzez piłkę nożną. Pieniądze trafią do częstochowskiego Rakowa.

W tym roku po raz pierwszy o środki w ramach promocji miasta poprzez sport mogły ubiegać się dwa kluby piłkarskie - oprócz Rakowa Częstochowa również Skra, która awansowała na zaplecze ekstraklasy.

Raków złożył ofertę z kwotą 1 mln 490 tys. zł. Propozycja Skry była korzystniejsza dla miasta, bo wynosiła 1 mln 230 tys. zł. Jak poinformował Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, oferta ta nie spełniła jednak wymogów formalnych. Dlatego też przetarg wygrał częstochowski Raków.

Wykonawca do końca roku będzie promował Częstochowę podczas wszystkich spotkań w roli gospodarza oraz zawodów wyjazdowych. Zakres zamówienia obejmuje również m.in.: umieszczenie nazwy miasta obok nazwy drużyny, eksponowanie miejskich logotypów, prezentacje materiałów promocyjnych, kreowanie pozytywnego wizerunku Częstochowy czy udział zawodników w imprezach i działaniach promocyjnych miasta.

Sprawdź aktualny stan powietrza w Częstochowie

Interaktywna mapa smogowa

Wyświetl mapę